Grattis, Mikaela

Idag har jag namnsdag. Det har firats hela dagen. Och har tänkt firas hela natten. Åhå åh! Namnsdag! Stort!
... jag borde inte få blogga när jag är såhär oinspirerad. Jag har funderat lite på varför jag bloggar, när jag väl gör det alltså. Det händer tack och lov inte alltför ofta.
Jo, jag har som sagt funderat, men inte kommit mycket längre än så. Tyvärr. Förlåt. Jag vet inte. Är antagligen bara uttråkad.
Jag känner inte för att berätta vad jag gjorde i helgen, eller vad jag har på mig för tillfället. Jag vill bara att ni ska veta att jag är uttråkad. Men inte länge till! Snart traskar jag till stoooora le centrum of Lund. På café ariman väntar lovisa och några koppar kaffe.
Annars då? Annars har jag besökt tandläkaren idag. Usch. Blir alltid så nervös av någon anledning. Har ett litet litet hål i en liten liten tand som varit litet litet i ca sju år nu. Inget som behöver lagas, tack och lov. Så. Fantastiskt intressant va?!
Nu smakar allt jag äter banan. Flourbanan. Åt precis ost och avokado macka. Bananavokado. Bananost. Bananmacka.
Imorgon ska jag ta det sista skolfotot NÅGONSIN. Ska ställa mig framför spegeln och öva fotominer nu. Blir antingen "jag-bryr-mig-väl-inte-hur-jag-ser-ut-på-foton-och-skulle-aldrig-öva-dumma-fotominer" eller "titta-på-mina-fina-tänder-jag-har-precis-varit-hos-tandläkaren".
Lite sommarsaknad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag väntade på tårta hela dagen.... Och dom glasen undra vart dom finns... ;) Ps grattis

2009-09-30 @ 15:02:42
Postat av: mikikikikis

hah, jaså det gjorde du?? var inte ens din namnsdag ju!! ;)

2009-11-01 @ 11:27:40
URL: http://mikaelagershagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0