BU!

Japp, jag lever, jag finns, jag existerar och så vidare. I Sverige för tillfället. Hemma. Eller något sånt... Har existerat hemma ett tag nu. Lilla bloggen min har varit lite bortglömd. Nej, väldigt bortglömd. Inte ens saknad. Vet egentligen inte varför jag sitter här och skriver... är väl för att jag har alldeles för mycket att plugga. Måste hitta andra saker att göra istället för att vara lite effektiv, lite PRODUKTIV, och göra saker som jag borde. Plugga, exempelvis.
Jag hade tänkt skriva lite om sommaren. Saker som har hänt och sånt. Skriva ett bloggigt inlägg. Fast detta blev nog ganska obloggigt inser jag nu.
Får skriva någonting mer innehållsrikt en annan dag. (hahahahahahahahahahaha).
...
Så, varsågod karin! hoppas du inte gett upp hoppet! min kära, enda, läsare! som kanske slutat läsa nu... ja, troligtvis. men varsågod ändå! och tack för att du gör så god sushi!
Så.

Kommentarer
Postat av: roppert

Oj, nejmen, hon lever: "Blog, Ergo Sum" som Descartes sa. Han bloggade varenda dag, fast med papper och penna då såklart. Bloggen lästes heller inte av så många (förrens efter hans död då, och då gällde ju inte Blog, Ergo Sum för hans del längre).

2009-09-25 @ 09:14:18
Postat av: mickis

hahaha.

ja, nu finns jag igen. och har en (1!) läsare dessutom! du. trevligt.

till och med min kära mor har gett upp hoppet om min bloggåterkomst.



frågan är då hur jag ska lyckas locka fler läsare... känner att döden inte är ett speciellt kul alternativ. sedan har jag väl inte bidragit med lika kloka one-liners som herr descartes, så min blogg hade troligen inte blivit mer uppmärksammad efter min död.

kanske borde försöka hitta ett tema ingen bloggat om tidigare!

hm, ja kanske. vi får se. jag återkommer.

2009-09-25 @ 17:15:05
Postat av: Karin

Jiiipppppiiiiii!



Äntligen! På tiden! Jag hade absolut inte gett upp, bara lagt lite tid emellan de gångerna jag loggade in på din sida för att se om det möjligtvis fanns någon liten rad från dig! Men nu, nu när jag vet att den är i livet, ja, då inser jag än en gång att hoppet är det sista man ska ge upp! ;-) Och tack för sushikomplemang!! ...det får väl rendera i en ny sushimiddag!

2009-10-19 @ 13:07:38
Postat av: mikkkis

Hehe. Tack och varsågod och så vidare. Himla dålig uppdatering återigen, jag vet, jag vet... förlåt. ska bättra mig. eller inte. herregud, jag vet inte vad jag pratar om.



mmmmm. sushi.

2009-11-01 @ 11:26:12
URL: http://mikaelagershagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0