Vilse i pannkakan

Idag hade jag kunnat sova jättelänge. Det kan man göra om första lektionen är inställd. Men... det gjorde jag inte. (Jag hade tänkte gå upp tidigare för att plugga, med tanke på att det inte blev så mycket gjort igår). Men... det gjorde jag inte heller. Plugga alltså. Jag gick upp. Och gjorde andra saker. 

Så nu vet ni det. 
Dags att springa till bussen, missa bussen, överlägga med mig själv om jag ska vänta på nästa eller gå till skolan, överlägga så länge att nästa buss hinner komma, åka buss, oroa mig för the swine flu när gubben bredvid hostar, försöka springa resten av biten, tio minuter kvar nu, upptäcka att jag glömt mitt skol-id, försöka övertala vakten att släppa in mig ("i'm swedish"), sedan! Sedan får vi se. Bråttom nu! 


Den här är uppäten av mig. Den var god. "jag försökte göra en glad gubbe" sa emma. den ser mest slug ut tycker jag. Men god var han, den lille sluge gubben i pannkakan.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow du har använt din mobil...=)

2009-05-14 @ 21:42:37
Postat av: Anonym

har du inte käkat upp än?? vi vill ha nått nytt=)

2009-05-18 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0