lundi, mais oui

Helgen har varit bra. den förtjänar ett eget inlägg, så det dyker möjligen upp lite senare. vi får se. 
annars är det lite stressigt på derwent road för tillfället. jag har prov i morgon. ett stort, i matte. ni får la hålla tummarna för mig, lär behövas... om nu hållning av tummar brukar hjälpa på riktigt. jag förstår inte riktigt hur det skulle gå till... jaha, nej. nu ska jag svamla vidare, kanske ta en liten titt i matteboken. 

en sak till, om jag har beräknat det rätt (vilket jag förmodligen inte gjort, matte är inte min starka sida) så är det bara fyra helger kvar tills jag åker tillbaks till svea. ÅHHERRREGUDDETÄRALLDELESFÖRFÅDAGARFASTVADTREVLIGTDETSKABLIATTKOMMA
HEMMENSNÄLLAINTESÅSNARTSNÄLLA.

ännu en sak till. nu har jag tydligen blivit så lat att jag inte orkar skriva stor bokstav där stor bokstav bör vara. det finns en gräns, när lathet slutar vara... nej, det är nog aldrig bra. men nu har det blivit värre. åh, typiskt. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du tagit bilden själv... Kanske med den nya???

2009-05-13 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0