Am I bovvered?

Nu ska jag alldeles strax ta mig till Kew Gardens med Phil och Philip. Vi ska gå, gå och äta lunch. Och sedan gå lite till. 
Igår var det lördag, en fin lördag. Solig! Det köptes två koftor och en klänning (allt för att papps ska få en tung väska att ta med sig hem på sön), och så njöt jag en väldig massa av det fina vädret. Kvällen spenderade jag och Phil med choklad, vin och Catherine Tate Show. Konstiga frågesporter blev det också. En av dom gick ut på att en kille skulle vinna lite pengar så att han kunde skicka sina morföräldrar till Nya Zeeland samt att han skulle få åka till Hollywood uppfylla sina skådespelardrömmar. Eller något.  Jag förstod inte alls hur detta skulle gå till dock. Han fick välja en massa färger och säga stopp till en massa summor. Jag vet inte ens om han vann eller inte. Han grät, det vet jag. Oj, vad pojken grät där i slutet. Catherine Tate Show hängde jag med i desto bättre (am i bovvered?)

Vi hade egentligen tänkt åka och titta på Philips spelning, men det blev inte riktigt alls så av någon anledning. Åh, dumma anledning. Lite såndära levande musik hade varit trevligt. Men det blev allt  en trevlig kväll trots frånvaro av spelning. 

På tisdag kommer papps, då ska han få bjuda mig på sushi och trevligt sällskap! 

Paris-inlägg på ingång, förresten. (detta kan betyda att det dröjer en timme eller två månader. vad vet jag, vad vet jag!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en härlig helg.. Är svinkallt här idag (SÖN) /Puss

2009-04-05 @ 15:17:01
Postat av: Anonym

nu vill vi ha bilder från paris...

2009-04-13 @ 10:33:47
Postat av: Anonym

vi vill ha nått nytt...;)

2009-04-15 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0