Jag ska dricka te med le president, din dumma sill

Men hej! Jag är hemma igen. trött, mycket trött. men nöjd. Paris, Paris. Åh vad jag tycker om paris. Tillbaks ska jag. Någon gång i framtiden. Alldeles säkert. Förhoppningsvis. 

Idag är det den första april. folk har lurats hit och dit, många sms:ar sina stackars föräldrar att de råkat förstöra datorn/mobilen eller blivit lite gravida. Jag vågar inte luras så. För jag har lärt mig att med min vanliga otur så skulle datorn faktiskt sluta fungera sekunderna efter att jag aprilskämtat lite grann om just det. 

Barack är i staden för tillfället. Han tittar nog förbi på en kopp te lite senare. 



Och håll nu ut. Snart ska jag skriva en massa mer om Paris. Paris, Paris. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa från mig...;)

2009-04-02 @ 09:03:36
Postat av: roppert

Kan man bli lite gravid? Kanske på första April iofs. Lurades faktiskt lite igår... det var roligt ända tills en kär vän förklarade att nu hade jag minsann gjort någon glad över nåt som inte var sant. Nåja, lite dåligt samvete har ingen dött av... eller blivit gravid av heller för den delen.



Säg hej till Obbe (jag kallar honom så faktiskt och det råkar vara samma namn som min storebrors hund har men det är en annan historia) och spill inte té på hans fina byxor. Det gillar han nämligen inte. Annars är han dock med på det mesta och är svag för vackra svenska flickan så du kan nog få en miljon eller två till nåt kommande miljöprojekt... Oj nu svamlar jag visst. Det är nog för att min koffeinhalt är under 90% för tillfället. Ursäkta mig medans jag dricker några liter!



Kul att du gillade Paris! Hur var Earth Hour? Märktes den nåt?

2009-04-02 @ 10:30:14
Postat av: mikaelak

jo, men visst kan man nog bli lite gravid. jag förstår inte riktigt hur det skulle gå till, men konstigare saker har hänt. tror jag. och dåligt samvete har säkert folk gått och blivit gravida av. inte dött dock, får man hoppas.

jag sa hej till obbe! spillde lite på hans fina byxor gjorde jag också. men han verkade tycka om det. jag tror att du spiller på fel sätt!



Earth hour märktes säkert, men inte av mig tyvärr. men jag märkte andra saker. paris var fint. jättefint. får åka dit nästa earth hour och se vad jag missat.

earth hour hemma i sverige måste ju ha varit storslagen den också! (?)

2009-04-02 @ 23:30:25
URL: http://mikaelagershagen.blogg.se/
Postat av: roppert

Earth Hour i Kalmar var en besvikelse iaf... Märktes knappt. Slottet släckte men inte tågstationen vilket gjorde att vyn från slottsparken var bortkastad.



Nu ska jag lära mig spilla på rätt sätt ifall jag skulle träffa obbe i trappan på vägen hem.

2009-04-03 @ 15:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0