otroligtfantstiktoslagbartsuperklockrentheltunderbartfint

... ungefär så tycker jag om vädret just nu. Eller, inte just nu kanske. Nu är det väldigt kallt och mörkt. Men vädret den senaste tiden, de senaste dagarna. Dom enda molnen är läxmolnen och dom är svarta och dumma och förhindrar maximalt njutande av vårens återkomst. Vad bra då att man kan ligga utomhus och studera! Precis det har jag och ett gäng filurer från los svenskus skolus gjort idag. På en filt, på en stor äng. Tja, äng och äng, gigantisk gräsplätt snarare. Tanken var i alla fall att vi skulle studera. Det blev mest solande och prat. Men det är tanken som räknas, eller hur? Undrar vad min lärare har att säga om det... en intressant sak hände när alla gått hem, inte alla som i alla, hanna och jag låg kvar. Då kom en man fram och berättade om sitt misslyckade frieri samt någonting om en sjal. Han sa även att han tyckte vi såg ut att vara "in harmony". Jahaja, tack? 


Har inte tagit bilden själv, oogely-googlade twickis green. Det var liiiite mer människor idag. Och så spelades det cricket. Såklart. Duh. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

=)=)=)=)=)

2009-04-27 @ 10:48:49
Postat av: Anonym

Känner du igen bänken? Lika dan som finns hemma hos mormor och morfar i deras park..

2009-04-27 @ 23:04:44
Postat av: Bexkexdinosauriusrex

heeeeeeeeeeeeeeeeej! ^^ men du nu vill jag ha svar på mitt mejl ju...du tvinga ju mig att svara direkt så nu tänker jag tvinga dig XD inte för jag har särskilt många hållhakar...^^ehm vad jag skulle komma till var iaf att vi har också helt särsjukt fint väder:D:D:D och igår ÅSKADE det!!!:O:Oförsta "sommaråskan" helt otroligt och jag är överlycklig och borta xD du missa en mysig impulstjejdag också!:O igår..vi hade mysigt, stormade kicks och lockade en massa hår och Jeffe e nya ögonbrynsplockaren XD HA det gött!!!HUUUUUUUGGLES

2009-04-28 @ 17:35:57
Postat av: mikaelak

andas bex-kex. andas. ska svara på mailet. jättesnart faktiskt, jag lovar och så vidare. men du vet! man är väl seg! hp med pincett låter farligt. ha det gött du med filuris!

2009-04-28 @ 20:40:07
URL: http://mikaelagershagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0