Gravespotting

På Père-Lachaise. 


Oscar Wildes grav. Här brukar pojkar lämna pussmuns-avtryck. Jag råkade ha ett rött läppstift i väskan men det blev inte så mycket pussande på stenen för mig.

Här vilar Jim Morrison.  Hans grav är den som är omringad av massa blommor och alkohol. Man ser dock endast blommor på den här bilden. 


Le gravsten de Edith Piaf.


Det här är (var) Victor Noir. Det sägs att om man tar på honom får man tur i kärlek. Jag försökte hitta det mest originella stället på kroppen att ta på. Det slutade med att jag pillade lite i killens öra. 

Ja, som sagt. Om man tar på herr Noir får man tur i kärlek... 


Kommentarer
Postat av: roppert

"Gravespotting"... skönt ord måste jag säga. Tål sutta på en stund. Oscar Wilde var en lustig prick. Skrev bra fast han hade klumpfot. Om nu dom saker skulle ha nåt med varandra att göra.

Herr Noir kände jag inte till. Måste genast besöka wikipedia... Tror han fnissade lite när du pillade honom i örat förresten, men varför har han vete i sin hatt?

2009-04-03 @ 22:06:40
Postat av: roppert

Hmm, kom precis på att jag blandade ihop Wilde med Lord Byron... Wilde skrev bra men saknade klumpfot. Både killade pojkar dock. Rätt ska vara rätt som nån sa. ;)

2009-04-03 @ 22:12:53
Postat av: Anonym

Fniss... el. rätta sagt asgarv--- tur att inte du har läst läxan med mickan el. jag.. hon klarar allt på egen hand . den nyfiknafan.. ;) Hon kan allt även min tid ARGGGGG,,,, visst är det fusk..

2009-04-04 @ 00:27:17
Postat av: Anonym

Har alla tagit på byxbullan?? Blir det mer kärlek då?

2009-04-04 @ 23:13:53
Postat av: har du sett min fjäder?

först måste jag fråga: Har du sett min fjäder i london? jag har tappat bort den! :/ inte bra.



"Jag försökte hitta det mest originella stället på kroppen att ta på. Det slutade med att jag pillade lite i killens öra". åååhh så mkt mix över den meningen! helt underbart! typ som när du ser beatles. eller min borttappade fjäder ;) haha.. nä skämt å sido. ta vara på din tid med pappsen. pappsar är bra att ha! :D för utan pappsar skulle vi ju inte funnits å grejer. glöm aldrig det GERD! från din en-fjäder-fattigare-anka

2009-04-05 @ 22:24:50
Postat av: mikaelak

änk: fjädern flög förbi för alldeles nyss. försökte jaga den, men ack! fjädern var på tok för snabb. hoppas du får en bra påsk trots fjäderförlust. ät ett ägg för mig! så äter jag en kanin för dig!



du anonyme: nej, inte alla. jag sa ju att jag pillade i örat.



och roppert, säg till om du hittar svaret på varför victor har vete i hatten, som jag har tänkt och tänkt på detta. jag har teorier, javisst. men inte fakta, jag behöver fakta!

2009-04-06 @ 21:15:45
URL: http://mikaelagershagen.blogg.se/
Postat av: mikaelak

änk: fjädern flög förbi för alldeles nyss. försökte jaga den, men ack! fjädern var på tok för snabb. hoppas du får en bra påsk trots fjäderförlust. ät ett ägg för mig! så äter jag en kanin för dig!



du anonyme: nej, inte alla. jag sa ju att jag pillade i örat.



och roppert, säg till om du hittar svaret på varför victor har vete i hatten, som jag har tänkt och tänkt på detta. jag har teorier, javisst. men inte fakta, jag behöver fakta!

2009-04-06 @ 21:21:54
URL: http://mikaelagershagen.blogg.se/
Postat av: n

är det för att han ska kunna så bättre säääd??? kanske;)

2009-04-09 @ 00:26:59
Postat av: n

är det för att han ska kunna så bättre säääd??? kanske;)

2009-04-09 @ 00:27:28
Postat av: Anonym

Varför kommer allt in 2gr

2009-04-09 @ 00:28:38
Postat av: just för att

bara för att du ska ha något roligt att fråga om!

2009-04-14 @ 21:35:30
Postat av: Anonym

men du! jag skulle vilja boka tid med dig på skyyypeee!! måste dock slänga iväg ett sms till johanna och gheeeeed först ;) sen hör jag av mig igen..

2009-04-15 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0