Feskekörka in my heart

Hallå eller. Som en del av er vet är jag smått besatt av Göteborg, Sveriges framsida, baksida, armhåla... hur var det nu? I alla fall. Jag tycker om staden. Och jag har egentligen ingen aning om varför. 
Så, för att ära Göteborg tänkte jag göra en liten annorlunda variant av dagens outfit. "Hur kan detta gå ihop, edu go eller?" tänker du nu. Dagens Göteborgskämt. Det har ingenting alls med outfits att göra, och kommer inte dyka upp varje dag. "Dagens" är med andra ord mycket felaktigt. Men jag tror det säljer bättre med ett "dagens" framför. Inte för att jag vet vad det är jag vill sälja. Äh.
Här kommer det, första skämtet! Gör dig redo!


Jasså, du är la ute å rör på dig!

HÖHÖHÖHÖHÖHÖ

Jaha, det här var ju väldigt spontant.... förlåt.
Det är när man har som mest att plugga de allra onödigaste inläggen skapas. Så sant, så sant. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mouuuuhhaaa.....

2009-04-29 @ 10:00:59
Postat av: Anonym

GÖTEBOOOORG GÖTEBORG GÖTEBORG! det finns många anledningar till att gilla den staden! göööteborg.. benny.. "and the jets". bada sexuellt näck och keeenta!! :) SMÅ ANKOR ÄLSKAR DET! men är lite orolig för sommaren, folks! får boka ny tid, då frisören glömde förra tiden :S han hette gerd :S :P

2009-04-30 @ 14:31:05
Postat av: mikaelak

hahaha. hette dom benny and the jets?? det hade jag glömt. haha. och isak! förfaen! glöm inte isak. och thåström! och we aaaaaaaaare the world weeeee are the somethingsomething!

2009-04-30 @ 17:45:50
URL: http://mikaelagershagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0